16. října 2016

....lakuju si nehty neobvyklým lakem Paws by Eddie

Kdo mne sledujete na Instagramu, víte, že do laků na nehty jsem doslova blázen. Není na světě mnoho barev a odstínů, které bych neměla doma ve své lakovací skrýši. Tento je však naprosto odlišný od všech, jaké jsem dosud na rukou měla.

Je to temná podzimní náladovka od nepříliš známé značky Paws by Eddie, kterou mám v odstínu Vanessa.

Už jen lahvička je dočista jiná než běžné laky z drogérie, krásnější! S vtipně řešeným přívěskem v podobě roztomilé kočičky. Rozkošným detailem je srdíčko, které má vždy barvu v daném odstínu laku.




Lak, který jsem si vybrala je v černé barvě s nádhernými modrými třpytkami. 
Dobře se nanáší, jen je potřeba řádně protřepat, aby se třpytky smísily s lakem a rovnoměrně se rozptýlily. Trochu nevýhodu spatřuju v tom, že laku chybí jakási samovyrovnávací schopnost, jak ji známe od běžných drogerkových laků. Má tedy tendence lehce proužkovat, to se ale snadno srovná druhou vrstvou.

Trošinku déle schne, ale zato na nehtech vydrží skutečně dlouho bez hnutí.





Na mých nehtech vidíte lak spíše matný, ale pokud se přes něj dá topcoat, bude podle výrobce výsledkem lesklý třpyt. 

Další nádherné odstíny ručně vyráběných a skutečeně originálních laků Paws by Eddie  i dalších neobvyklých, málo známých značek naleznete na eshopu www.lakilaki.cz, kterému tímto také děkuji za poskytnutí laku k vyzkoušení. 

Mějte krásnou neděli.



2 komentáře:

  1. Na tyhle budu muset kouknout. Hodně mě zaujaly a barva je taky moc hezká :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Takový bych mohl pořídit manželce. Je na laky na nehty ujetá, jen na to teď nemá moc čas a příležitost. Děláme dům, takže je to spíš na tepláky a umouněné ruce. I když tak ji mám samozřejmě taky rád. Zrovna před chvíli za mnou byla, že zítra mají přivézt instalační krabice, že ji psal kurýr. A jestli budu chtít pomoct. Nevím, s čím by mi to trdlo moje chtělo asi tak pomáhat, to je přeci práce pro chlapa! :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .