24. srpna 2015

.... nechám zamrazit fitness nanuky

Poslední prázdninový týden je tu a s ním dle předpovědí přijde zase horko
V létě jsem na mražených dobrotách dočista závislá. Někde jsem slyšela, že průměrný Čech sní asi 3 litry zmrzliny. Tak to jsem hodně hodně nad průměrem, a když jsem byla těhotná, jedla jsem prakticky hlavně zmrzlinu ze Světozoru, jahodového Mrože a Míšu. Ale ony  nejsou zrovna zdraví prospěšné, bohužel.

Ochlaďme se tentokrát tedy trošku zdravěji. Suroviny pro zmražení těchto pochoutek máte určitě doma, tak se do toho směle pusťte. 





Potřebovat budeme:
ovoce nakrájené na přiměřené kousky
bílý hustý jogurt
mandle nebo klidně čokoládové sypání
špejle

Já jsem použila na kolečka nakrájený banán a jablko na dílky, skvělé ale bude i kiwi, jahody, broskve nebo ananas. Výroba je hračka a děti moc rády pomohou.

Nakrájené ovoce napíchnu na špejli a ponořím do jogurtu.



Ovoce omočené v jogurtu poválím v nasekaných mandlích, nebo oříškách případně kousíčkách čokolády.


Pokladu na pečicí papír a nechám zmrazit.


Hotovo. Za pár minut práce a několik hodin mražení můžete mlsat. Takováto podoba nanuku směle nahradí i lehkou svačinku, zažene akutní malý hlad a poslouží jako něco do ruky, když vás jenom honí mlsná a vy nechcete hřešit .A určitě po nich neztloustnete :-)


Dobrou chuť!
Jaký nanuk nejvíce chutná vám?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .