28. ledna 2015

... nechávám se inspirovat

Taky tak rády procházíte všemožné blogy a říkáte si "jééé, přesně tohle musím zkusit, ale okamžitě!?" Pinterest nebo Bloglovin jsou mi v tomto věčnou a vděčnou inspirací. 
Mnoho toho zkusím a u mnoha dalších zůstává jen u obdivného jůůůůů či aáááááách. Říkám si, že vám, mým kreativním čtenářům čas od času ukážu, co mne kde zaujalo a co třeba jednou taky zkusím, nebo to možná nechám na vás.
Mrkejte, co mi padlo do oka v poslední době a máte-li chuť, pusťte se  do nějakého projektu hned teď :-)


1. Vyrobte si vlastní křídy
Chodníkových kříd není nikdy dost, ztrácejí se, lámou se a nemají ty správné odstíny. Co takhle se dát do výroby těch "domácích"?





2. DIY mrkací polštářek
Je prostě rozkošnej. Nic víc a nic míň :-)




3. elegantní krmítko pro kočky
Ti naši chlupáči mají takové ošklivé plastové misky, případně rádi kradou jídlo z našich talířů... Takový krásný sofistikovaný krmelec by jim ale obzvlášť slušel.


Zatím totiž slupnou kde se co dá, nejraději to co najdou na lince :-) (i když přiznávám, že tahle fotka byla tak trochu fotografickým záměrem a vyloženě jsem tam na Montíka tu konzervu nalíčila :-)



4. obambulkovaný polštářek
Já vím, zase polštářek no, ale s nimi se to prostě nedá přehnat :-)
Takový bambulkový by se mým holkám určitě líbil.


Líbí se vám nová sekce? Uděláme z toho občasník? Nebo i pravidelník, co vy na to? A co inspiruje vás?


4 komentáře:

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .