5. prosince 2014

... nachystám dekorace vánoční i nevánoční

Vánoce se kvapem blíží. I u nás už září v okně hvězda a světelný řetěz. Z trouby voní perníčky (již třetí várka, protože ty dvě předchozí jsem chodila ujídat tak dlouho, až "záhadně"  dočista zmizely :-) a pomalu se chystám na linecké cukroví, bez nějž by Vánoce prostě nebyly Vánocemi :-)

Dnes tedy něco málo kávových svícnů, které se hodí jak k adventní atmosféře, tak vlastně i po celý rok a nakonec i tradiční perníkový věnec.




Mě se ta kávová zrnka prostě strašně líbí. Mají sympatický oblý tvar (kdysi nás v marketinku učili, že ženy upřednostňují při nákupu zakulacené designy produktů v teplých barvách, kdežto pro muže se dělají věci dohranata a ve studených odstínech - u mě to tedy platí doslova, já jsem velkým fanouškem oblých tvarů čehokoli). 
To jsem odbočila... takže ty zrnka, mají zkrátka pěkný design, hezky voní, dá se s nimi hrát v dlaních a konec konců, pokud zrovna nekojíte jako já, můžete si z nich i kafe udělat :-)



Spojení kávy a svíček se mi moc líbí a tak jsem si hrála dál.



No a nakonec ty slíbené adventní věnce. Bez nich už to u nás na Vánoce nejde.  Vyrábíme je každoročně,  jsou levné, jednoduché a efektní. Navíc stejně jako ty kávové svícny, taky hezky voní :-)



 Přeji krásný den a nádherný druhý adventní víkend.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .