6. srpna 2014

.... vyrobím gelový osvěžovač vzduchu

Jako každá typická ženská jsem vůněmi, parfémy a svěžestí tak trochu posedlá. Postpubertální obsese s vonnými tyčinkami mě už naštěstí pustila, vonné svíčky jsou s malým dítětem tak trochu nebezpečné a průmyslové vůně do zásuvky ve mě moc nevzbuzují důvěru :-). Tak jsem se rozhodla vyrobit gelový osvěžovač vzduchu do domácnosti. Docela jsme se u toho s Adélkou vyřádily. 



Pro výrobu ověžovače potřebujeme pouze klasickou práškovou želatinu bez příchutě, horkou vodu, sůl, váš oblíbený éterický olej, potravinářské barvivo, skleničky a dekorační předměty (například mušličky, kamínky nebo korálky).

Kompletní návod s postupem naleznete opět na Studentpointu







Mějte se krásně!


2 komentáře:

  1. Ha, tak to je super!! :)) Děkuju za tip, tohle určitě vyzkouším, ani mě nenapadlo, že by se to dalo nějak udělat doma ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .