21. dubna 2014

.... ukážu vám velikonoční dekorace

Přiznám se, že letos jsem s Velikonocemi pořádně zaspala. Většinou už mívám všechno hotovo a nazdobeno s několikadenním předstihem, kdežto tentokrát jsem ještě včera lítala kolem dekorací, perníčků, vajíček a beránků jako splašená.


Ale dopadlo to dobře, rodina beránků ráno hrdě zdobila sváteční stůl s hlavou vztyčenou. A já si píšu bod za to, že jsem tentokrát při vyklápění žádnému neutrhla hlavu a nemusela je vyztužovat špejlemi, jako každý rok :-)



 Zdobení vajíček si nejvíc užila Adélka, moc ji bavila jak ta barvící alchymie, tak hlavně zdobení rozpuštěnou voskovkou pomocí špendlíkové hlavičky v tužce. 


Ty, na které jsme už neměly sílu kreslit, jsme oblékly do háčkovaných košilek, o kterých jsem už  od loňska věděla, že mají u koledníků ohromný úspěch. Buď se jim líbí myšlenka vajíček  navlečených ve svetru nebo to tajemství, kterým jsou zahalena. Tak či tak, jdou vždy na odbyt jako první. 



Travňáky jsme už jako tradičně vyrobily s Adélkou pozdě, takže nám zarostli zoufale málo a jsou to takové chudinky střapaté, ale třeba se ještě rozjedou :-)


Lví podíl měla Adélka i na perníčkách, nejen že vykrajovala jako profík. Ale dokonce i zdobila jistou a zkušenou rukou :-). Nedala jinak, než že k Velikonocům patří sněhuláčci. 



 Já jsem tentokrát hodně pyšná na své kočičí perníčky, přestože jako perníkářka jsem celkem mizerná, tak ty kočičí dělám čím dál roztomilejší, to se musí nechat. 




Jooo a málem bych zapomněla na věnec na dveře, omotávaný dozelena a zdobený bambulovými kuřátky, všem dětem se moc líbí :-)


Uff, hotovo, jdu si vychutnat ještě sváteční oběd a zítra zase zpět do reality. A jak jste si užili vy své Velikonoce?



5 komentářů:

  1. Všechno je moc krásné, hlavně ti travňáci. Já jsem byla letos ráda, že jsem alespoň stihla udělat ta vajíčka...

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. S travňákama je sranda, už pomalu obrůstají a kočky se nám na ně chodí pást :-). Asi Ti je donesu.

      Vymazat
  3. Já mám ze všeho nejradši ještě kombinaci nějakého košíčku s vajíčky a naklíčenou trávou nebo něčím podobným. Vloni jsem si koupila i trochu dětinské, ale roztomilé velikonoční slepičky :-) http://dekor-ribbons.cz/sezonni-sortiment/velikonoce.html> . No a vajíčka barvím jenom cibulí :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .