13. ledna 2014

... vytvořím roztomilý stojánek na dětské sponky

Snad všichni rodiče malých holčiček tuhle situaci znají. Ráno ve spěchu není na nic čas. Nasnídat, zoubky, obléknout, učesat...."Mamíííí, kde mám tu čejvenou sponečku?" 
"Asi v koupelně, broučku."
"To není ona, já mysjím tu kajkujčí!" 
Čas běží, nervy tečou a vy hledáte zatracenou karkulkovskou sponečku a všichni křičí. Zaručeně však sponečku najdete, jakmile na ji šlápnete bosou nohou. Bolí to jako čert, skoro víc než šlápnutí na kostku Lega a to je co říct! 
Rozhodla jsem se zabojovat s hektickými rány a vyrobit Adélce stojánek na sponky. 



Vybrali jsme pro ten účel v Ikei srdíčkový rámeček, který Adélce přišel prostě neodolatelný. A samotná výroba pak trvala sotva 15 minut. 


Z  látky jsem vystřihla o něco větší kus, než je vnitřek srdíčka a přilepila k srdcovému kartonu.

S tavnou pistolí to šlo ráz na ráz.



Naaranžovat stužky ....


A zase zezadu podlepit. 


Pak už stačí jen přilepit zadní stranu, aby to bylo hezky úhledné i zezadu a nainstalovat zpět do rámečku. 


Hotovo!


Adélka už si svůj toaletní koutek krásně zabydluje :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .