10. ledna 2014

.... upeču novou várku makronek

Zůstalo mi po Vánocích v mrazáku poměrně hodně bílků. A takový bílek, to je panečku věc. Hodí se skvěle na pusinky, kokosky, bílkovou perníčkovou polevu a hlavně na makronky. Kdo by je neznal. Makronky jsou pojem, který hýbe gastrosvětem, jejich příprava je stejně tak snadná, jako zrádná a umějí pěkně potrápit i zkušené cukráře. 


Recept na tyhle proradné potvůrky  jsem sdílela už před nějakým časem. ! Občas se povedou, občas ne. Tentokrát se podařily báječně!

Protože jsem neměla zrovna náladu na nějakou výraznou barvu, nechala jsem je protentokrát čisté bílé, nebo spíš jakoby smetanové barvy.


A protože se dá s náplněmi všemožně experimentovat, zkusila jsem část naplnit Lemon curd a část jahodovou marmeládou

Oboje chutnají fantasticky a zejména ty marmeládové oslavily u mojí nejvěrnější zákaznice a dvorní degustátorky ohromný success :-)



Jste také fanoušky bílkového cukroví, nebo máte jiný osvědčený nápad jak využít zbylé bílky?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .