24. května 2013

.... spáchám nepodařené makronky a vydávám je za mandlové sušenky

Už je to tak, život je zkrátka pes a občas věci nejdou podle plánu :-)

Na oslavu synovcových narozenin jsem se chtěla vytáhnout s makronkami, ale už po dodělání těsta bylo jasné, že tohoto mraku pršet nebude. Zřejmě jsem použila moc malé bílky, takže jsem měla namísto dvou dát raději tři. Zkrátka a dobře rozhodně už  po zpracování těsta bylo bylo nad slunce jasnější, že na makronky je směs příliš tuhá. 
Vzedmul se ve mě záchvat paniky a beznaděje, zároveň s nechutí vyhodit prostě do koše poměrně nákladnou surovinu. Takže jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám, skartovat to koneckonců můžu kdykoli :-)
Nastříkala jsem kolečka na plech, šlo to teda poměrně ztuha, jak bylo to těsto husté, do každého kolečka jsem vtiskla pár plátků mandlí, nechala odpočinout na vzduchu 30 minut jako běžné makronky a nakonec upekla. 
A světe div se, byly báječné, vzala jsem je na zmíněnou párty, říkala jim honosně mandlové sušenky a poslouchala slova chvály.
Nakonec to dopadlo dobře a já už teď vím, že i když se makronky nepovedou, nemusí to být nutně katastrofa :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .